FANDOM

GAKECJUSZ
Gake Gakecjusz Pedau
3553.png
Gake rozglądający się za pedauami.
Imię: Gaku (dawiej Gaku745)
Alias: Gake, Gakecjusz, Pedau, Rewolucjonista, Che Gakara, Skurwysyn Popularności,Nieczysty Sodomita
Urodzony: Tak.
Gatunek: Pedautoa (dawniej Pedautoran)
Żywioł: Powietrze, co prowadzi do nieporozumień z Lokim, kiedy Gaku mówi "Blow"
Zwierzę Mocy: Smok Wawelski

Gaku, znany także jako Gake - urodzony w Krakowie (aż dziw że się przyznał) w 745 roku (wnioskując po jego starym nicku) użytkownik PFB i znany rewolucjonista.

Wczesne Lata:Edytuj

Urodzony w 745 roku Gaku większą część swojej młodości spędził w grodzie warownym Króla Kraka (z niewiadomych przyczyn nazywanego przez młodego Gaku Nahu Nui).

Parę lat później urodziła się jego jedyna siostra - Felhi, która z racji wyglądu jak metalowa obręcz od koła została odtąd nazywana Felgą.

Brat bardzo dbał o Felhi, i zawsze czuwał nad jej bezpieczeństwem. Dlatego też postanowił że sama musi się nauczyć bronić, i na 4 urodziny dał jej łuk. Następnie zostawił ją na 14 miesięcy samą w lesie (bez uprzedniego przeszkolenia w łucznictwie) a rodzicom mówił że przebywa w bibliotece, dlatego jej nie ma. Co jest dziwne, bo pierwotni Słowianie nie mieli bibliotek.

Kiedy Felga powróciła, okryta zwierzęcymi skórami i rytualnymi naklejkami z postaciami My Little Pony, Gaku wiedział już, że będzie ona bezpieczna zawsze. Zdał sobie wtedy sprawę że potrafi skutecznie kontrolować zasobami ludzkimi.

660

Młody Gake cziluje z ziomkami mimo że matka kazała im ostrzyć pale na włócznie.

Edytuj

User PFB:Edytuj

Gaku przybył na forum Polskiej Filharmonii Bałtyckiej 23 Stycznia 2007 roku. Szybko zaskarbił sobie przyjaźń rządzących, w tym samego Imperius Rex Magnificus Nuparu Secundus Furiatusa.

Przez pierwsze lata Gake prowadził spokojną egzystencję, nie ujawniając swoich rewolucyjnych ani pedauskich skłonności, bo mogłoby się dla niego źle skończyć na tym szczeblu społecznym.

Jednak już wtedy kiełkowała w im działalność konspiracyjna - przyłączył on się bowiem do konkurencyjnego Forum Nuj- - INNEGO FORUM O BIONICLE (poprawione - Lomen.)

Za swoje największe osiągnięcie na tym szczeblu kariery Gaku uznawał przekazanie mu pieczy nad oficjalnym kitem Chimoru PFB (który to w tym okresie nie był już używamy przez nikogo).
Lajk

Wsparcie Amerykańskiego Prezydenta z ramienia Demokratów - Barracka Obamy bin Ladena zapewniło Gaku przewagę w Survivorze.

W 2014 roku nastąpił przełom - zorganizowano konkurs o nazwie Highlander 2014. Dotyczył on wyboru najpopularniejszego usera i była do dla Gake szansa na awans społeczny. Organizując potężną kampanię wyborczą, a także zawiązując mnóstwo sojuszy (część z nich nadal nie została ujawniona i trwają ożywione dyskusje na ich temat).

W wyniku konkursu Gaku zajął 2 miejsce (Pierwsze przypadło użytkownikowi znanemu jako Piotr Zlet - co ciekawe - organizatorowi konkursu). Mimo wszystko był to wielki sukces dla Gaku, bowiem stał się osobą znaną i to niego, a nie Zleta - okrzyknięto Skurwysynem Popularności.

Mając to na uwadze Gaku szykował się do realizacji swojego planu - ujawnienia swojego Pedaustwa i zaprowadzenia ładu po skorumpowanych rządach Lomena I Grejfrutowego -  następcy Nuparu 2, który to udał się do Krainy Wiecznych Slizerów, szukając inspiracji do kolejnej części Furii.

Rewolucja Modowa 2015Edytuj

Dnia 03 Lutego 2015 roku forum wstrząsnęła wiadomość że ktoś włamał się na konto Nuparu2. Do zamachu przyznał się Gaku - teraz oficjalnie jako Pedau - który wraz ze swoimi podkomendnymi (to jest Robsonem ps. "Robson", Kodanem, ps. "Beza", Lesio ps. "Naleśnik", Mekrani ps." Skakdisyn", Piotr ps. "Zlet" i Ultimo ps. "Dania-Niemcy" - razem tworząc partię "Szerokie Grono Użytkowników) przeprowadził Zamach Modowy i oskarżył Lemona o korupcję, kolesiostwo i usuwanie postów (nawiązując do głośnej sprawy z Soundwave'm).
Eu8kAAp

Zdjęcie z okresu - Gake idzie się spotkać z Lomenem na Moście w Le-Metru.

Forum podzieliło się na zwolenników nowej władzy jak i konserwatystów. Obawiając się ataku na osłabione forum (głownie przez Anty-Polskie Forum Bionicle, ale i przez partyzanckie oddziały Forum Nuj- - INNEGO FORUM O BIONICLE (poprawione - Lomen.) postanowiono utworzyć referendum a następnie wybory.
Sd9RAXv

Plakat propagandowy oczerniający Lemonarda

Ku zdziwieniu Gaku i jego podwładnych zwyciężyli konserwatyści i Lomen pozostał adminem. Rewolucja Modowa zakończyła się po ok. 10 dniach. Choć Gake dokonał zdrady stanu, zawieszono jego proces. Lemonardo postanowił iść na ugodę (obawiając się strajków i rozruchów) i zrealizować część postulatów Szerokiego grona Uzytkowników.

Obecnie, mimo że wolni, członkowie Partii są pod stałą obserwacją Vahki. Sam zainteresowany okrył okoliczności zmową milczenia, nie ujawniając ani źródła hasła Nuparu 2 (choć jego poplecznicy zgodnie twierdzą że dał mu je sam były admin) ani jak w tak szybki sposób doszedł do władzy i kto mu w tym pomagał. Zwolennicy teorii spiskowych, jak Matoran opowiadają się za tezą że Gaku należy (bądź należał) do starożytnego zakonu IllumiVahi, którego domniemanym przywódcą jest Tenir.

Galeria:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki