FANDOM

TOA PROTODERMIS
Top Topovicz Toponovsky
Avek
Avatar ToPa, przedstawiający impresjonistyczne ujęcie mew w czasie rui.
Imię: Toa of Protodermis (dawiej Toa of Protodermis)
Alias: Topek, Topkek, kek, Picek, Top MD, Doktor ToP, W niektórych kręgach znany jako AITFLURGGEHERYFT, bóg parzystokopytnych.
Urodzony: 1991. Sam odebrał poród.
Gatunek: Toa Tiramisu
Żywioł: Narciarstwo
Zwierzę Mocy: Kosodrzewina
Sztuki walki Czarny pas w spodniach.

"Nie jestem proktologiem, ale wetknać mogę"
~Toa Protodermis

Toa of Protodermis, znany także jako ToP - Pochodzący z Rzeszowa polimat, człowiek rezonansu i niedościgniony wzór cnót. Administrator, twórca filmowy, narciarz alpejski, żeglarz, czterokrotny wicemistrz flamenco, Jedyny doktor na wyspie PFB, specjalizacja - ortopedia.

Wczesne Lata:Edytuj

Urodzony w Rzeszowie – podrzędnej wsi liczącej 13 mieszkańców znanej tylko z tego, że urodził się tam dziadek Natalie Portman. Syn swojego ojca i swojej matki, potomek długiego roku wykształconych specjalistów. Rodzina naciskała na młodego dziedzica aby został Topografem, jak wszyscy jego przodkowie, kontynuując chwalebny pochód ich rodu w przyszłość. Młody Picek jednak odrzucił rodzinne wartości, i zapragnął oddać się medycynie (ta jednak go nie chciała). Doprowadziło to do głębokiego rozłamu w rodzinie. Padły nieprzyjemne słowa, duma została urażona, i powstały rany, które nie miały zabliźnić się już nigdy - kłótnia trwała 2 minuty, po czym ojciec uległ namowom syna. Po raz pierwszy zainteresowania medyczne młody ToP przejawił w wieku lat 4, kiedy to czytając komiksy o walce Batmana z Bane’m zapragnął zostać ortopedą. Niestety pierwsze, amatorskie podejścia nie skończyły się dobrze, a zwłok trzeba było się pozbyć.

User PFB:Edytuj

19 października 2007 nastąpił przełom, który na zawsze zmienił jego życie i światopogląd. Tego pamiętnego dnia, w późnych godzinach popołudniowych, będąc w swoim pokoju ToP dokonał życiowej decyzji – postanowił, iż od tego dnia będzie sam robił żurek na zakwasie, zamiast kupować ten ze sklepu. Ah, no i dołączył do PFB, czy coś.

Życie prywatne i dalsze sukcesyEdytuj

Poza medycyną, drugą życiową pasją ToPa jest Narciarstwo Alpejskie (zapytany czemu nie Tatrzańskie, czy nawet Apenińskie, zbył to wzrokiem pełnym pogardy). Krótko mówiąc, tego człowieka kręci poruszanie się w dół pokrytej zamarzniętą wodą góry, przy pomocy dwóch desek i grawitacji. No co kto lubi.

(UWAGA! POD ŻADNYM POZOREM NIE DOPYTUJCIE GO O TEN TEMAT. "MOGĘ O TYM MÓWIĆ CAŁYMI DNIAMI" TO NIE PRZENOŚNIA.)

Począwszy od pamiętnego 12 lutego 2015 (który przeszedł do historii jako pierwszy 12 lutego tego roku) ToP prowadzi na portalu Youtube swój własny kanał, poświęcony recenzjom setów Bionicle i LEGO w ogóle. Jako że portal o tej tematyce należy do dorosłego, poważanego medyka, który powinien się zająć czymś poważniejszym i dojrzalszym - np. graniem w "World of Tom Hanks", a nie (tak jak być powinno) do rozwydrzonego dwunastolatka, filmy te nie zdobyły sobie popularności. Do czasu.

Z nieznanych nam przyczyn, w sieci pojawiła się plotka iż autor tego kanału rozdaje te oto drogie klocki ZUPEŁNIE ZA DARMO. Po tych doniesieniach wyświetlenia i subskrypcje zwielokrotniały, a wartość rynkowa kanału podniosła się o 700%.

Jednak chyba największym życiowym osiągnięciem ToPa jest to, że MA DZIEWCZYNĘ. Tak jest - dobrze czytacie - stary chłop bawiący się klockami i robiący o nich filmiki, dodatkowo (o zgrozo!) wysokiej rangi szycha na forum o tematyce - poznał reprezentantkę płci przeciwnej, której to najwyraźniej nie przeszkadza. Ale co najgorsza - jest ona do tego ładna i BRONI GO NA PORTALACH ANTYBIONICLOWYCH.

Nie ma w życiu sprawiedliwości - jest tylko czerń, otchłań i śladowe ilości orzechów arachidowych w każdym produkcie.

GALERIA: Edytuj

WHUT

Strona główna Toa of Protodermis Youtube Channel.

FB

Yup, this is real.

Top-vert

Toa of Protodermis egzaminujący pacjenta. Diagnoza - zatrucie księżycem.

77a325054c84ec8d02c66c60ba85fb20 jpg 290x478 upscale q90

Plakat promujący serial o przygodach ToPa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki